november 06, 2007

Dag 48

Med letande ögon ser jag dig, eller snarare tror att jag ser dig överallt. Varje person som har den minsta liknelse hoppas jag är du. Innerst inne vet jag att det inte är du och att det aldrig kommer att vara du. Trots det, så känns det som om varje gång jag tror jag ser dig, så ger den fantasin om dig ett lyckorus för stunden, som är värd att leva vidare för tills nästa gång det händer.

Familjen Oscarsson
Lasse – Verkställande Direktör, 38
Stina – Sjuksköterska, 36
Barn: Oskar, 5, Freja, 11
Husdjur: Hunden Stormen
Bil: Audi A4 Kombi

Familjen Ohlsson
Knut – Lastbilsförare, 29
Lotta – Lärarinna, 31
Barn: Linus, 1, Christer, 3, Charlotta, 5
Husdjur: Fisken Calle
Bil: Volvo 740

Familjen Scanabissi
Antonio – Key Account Manager, 41
Regina – Butiksbiträde, 35
Barn: Petra, 9
Husdjur: Nallen Larsson
Bil(ar): Opel Kadett, Volvo 245 Kombi

Familjen Pettersson
Tom – Egenföretagare (arbetar hemifrån), 28
Lisa – Utbildar sig till polis, 28
Barn: Försöker
Husdjur: Silverfiskarna i badrummet
Bil(ar): Skoda Octavia

Inga kommentarer: